БІОЛОГІЯ

 Біологія - вчитель Башлак
Тетяна Іванівна
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: tatyanabashlak@gmail.com 

Навчальні досягнення учнів 6-Б класу



УВАГА! Деяким учням оцінка змінена!!!

28.05.2020.
Урок-узагальнення. Порівняння однодольних та дводольних рослин відділу покритонасінні ( квіткові).


25.05.2020 

Шановні учні! Я чекаю ваших невиконаних робіт! 
Оцінки будуть оновлені 25.05. після 15.00.
А сьогодні віртуальні екскурсії:  Поліський  заповідник, Земля крейдяного періоду ( білі гори під Сумами),  види тварин, що зникають з України, як їх врятувати!!! 

 


21.05.2020.

Значення лишайників у природі та житті людини.
Узагальнюємо знання про лишайники ( їх особливості будови, значення у природі, житті людини)
Діти, останнє підсумкове узагальнення знань : стор. зошита 76-77 ( перший варіант), 78-79 ( другий варіант) на понеділок(25.05)- 6-Б; на середу (27.05)-6-А
Оцінення (1-5 -кожне завдання по 0,5;  6, 8, 9- по 2б, 7- 1б)
Всі завдання-12б. Успіхів!!! Чекаю!!!

 





18.05.2020
17.05. виставила оцінки за тести "на урок"-Гриби, та деяким учням за роботу в зошиті по темі " Гриби"

Тема: Лишайники.
Читаємо п.53, дивимось відео,  розглядаємо  слайди, записуємо на стор. 67, що вивчає ліхенологія,на які групи поділяються лишайники , викон. завд. 6, 7 в зошиті.






14.05.2020.
Тема: Тема :   Значення грибів у природі та житті людини.

Шановні діти! я доставила оцінки за ваші роботи в зошиті, після теми стоїть" Р", хто працював, я ставлю один раз на 
тиждень, так що працюйте і ждіть оцінок! (12.05)
 
Прочитати п.57, викон. завд. в зошиті стор.72-73( багато учнів уже зробили ці завдання, значить читаємо, розглядаємо слайди, повторюємо все про гриби!!! ), виписати значення грибів .Виконати тести "На Урок" до 18.05.до 15годин

Код доступу 362485
 використати цей код,
відкривши посилання join.naurok.ua





07.05.2020
Тема:   Паразитичні гриби.
 Запишіть дату на стор.70 ( зошита), Прочитайте п.56 , продивіться слайди, відео про гриби-паразити випишіть  : Що таке гриби-паразити( це не одне і теж що гриби отруйні) , бо отруйні живляться сапротрофно, а гриби-паразити живляться паразитично.Випишіть також назви грибів-паразитів . Виконуємо завдання 1-8 на стор.70-71 Відсилати цю тему непотрібно, вивчайте, запам ятовуйте, далі я вам напишу, що робимо!!!






04.05.2020
Шановні   учні 6-б, я доставляю оцінки за роботи,  які ви виконували протягом дистанційного навчання . Зараз будуть оцінки за роботу в зошиті та  "на Урок" за темами "Мохи"-М, " Голонасінні"-Г, "Покритонасінні-П", " Гриби"-Гр, зразу не виходить виставляти, бо не всі учні виконують вчасно!!! Працюємо за розкладом і вчасно!!! Коли виконуєте "на Урок", проходьте один раз тест, інакше буду брати середнє, деякі учні робили декілька раз, тому немає 12б. Якщо зроблено більшість  завдань, виставлена ТЕМАТИЧНА,
Працюємо далі, буде ще одна тематична!
 Тема: Сапротрофні- цвільові гриби, дріжджі.
Записуємо дату на стор.68 : цвілеві гриби.
на клітинках записуємо:  Сапротрофне живлення - це живлення поживними речовинами   відмерлих організмів.Паразитичне живлення - це живлення поживними речовинами живих організмів.  Ми про це раніше дізнались, це все відноситься до гетеротрофного живлення, а ше є автотрофне ( переважно у рослин, фотосинтез). Читаємо стор підручника:195-196., розглядаєто таблички про цвілеві гриби, дріжджі, з ясовуємо: яке значення мають цвілеві гриби та дріжджі у природі та житті людини! Записуємо значення!!!
   Виконуємо завдання 1-8 на стор зошита 68-69.






30.04.2020
Розпізнавання їстівних та отруйних грибів.
Записуємо дату в зошиті на стор.72., дивимось відео про їстівні та отруйні гриби нашої місцевості,знайомимося з пам' яткою : " Як не отруїтися дикорослими грибами", читаємо п.55





 27.04.2020
 Шановні діти! Ви отрималти оцінки успішності, не хвилюйтесь, якщо щось не так! Працюйте і все буде гаразд! Прошу вас не надсилати відповіді у вихідні дні! Працюємо за розкладом! Поки що не відсилайте роботу в зошитах, буде інша форма роботи! Хто не працював, підключайтесь! Але минулих завдань уже не робіть, виконуйте все за програмою і розкладом, а то К.Р. будете відсилати до 1 червня

Тема: Шапинкові гриби.
Розглядадаємо схеми, картинки,  вивчаємо гриби  п.54 та виконуємо тести!
 Зробити тести!

Код доступу 776540

 використати  код,
відкривши посилання
join.naurok.ua















23.04.2020 
 ТЕМА 1 : ГРИБИ.ОСОБЛИВОСТІ ЖИВЛЕННЯ, ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ГРИБІВ.
ЗАПИСУЄМО ДАТУ  В ЗОШИТІ НА СТОР .64.
ПРАЦЮЄМО У ЗОШИТІ:
МІКОЛОГІЯ- НАУКА ПРО ГРИБИ: БУДОВУ, ПРОЦЕСИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, РІЗНОМАНІТНІСТЬ, ЗНАЧЕННЯ .
ГІФИ-     НИТКОПОДІБНІ УТВОРИ .
МІЦЕЛІЙ ( ГРИБНИЦЯ) - СУКУПНІСТЬ ГІФІВ.

(Сьогодні  дві  теми, тому що в понеділок урок пропущений)

ДИВИМОСЬ ВІДЕО, ЗАПИСУЄМО ЗАГАЛЬНУ ХАРАКТЕРИСТИКУ ГРИБІВ ( РИСИ ПОДІБНОСТІ), ЧИТАЄМО П. 51.
 

ТЕМА2: ОСОБЛИВОСТІ БУДОВИ ГРИБІВ: ГРИБНА КЛІТИНА, ГРИБНИЦЯ, ПЛОДОВЕ ТІЛО. РОЗМНОЖЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ГРИБІВ.

                                     ЗАПИСУЄМО ДАТУ НА СТОР.64., ВИКОНУЄМО ЛАБОРАТОРНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ( ЗАВД.4) ЧИТАЄМО П.52, РОЗГЛЯДАЄМО ІЛЮСТРАЦІЇ.
МІКОРИЗА- КОРИСНЕ СПІВЖИТТЯ КОРЕНІВ ВИЩИХ РОСЛИН І ГРИБНИЦІ ГРИБА( КОРІНЬ РОСЛИНИ ПОСТАЧАЄ ГРИБУ ОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ, А ГРИБНИЦЯ ДОПОМАГАЄ РОСЛИНАМ  МІНЕРАЛЬНИМИ РЕЧОВИНАМИ)




5 комментариев: