МАТЕМАТИКА


26 травня

Вишиванка мовою математики

Діти, хто не мав можливості вчасно присилати перевірочні роботи, то вам необхідно принести до школи зошити з ними, та передати черговому до 5 червня.
Сьоьгодні я вам пропоную незвичайний урок. Вам буде цікаво.

22 травня

Розв′язування вправ на додавання та віднімання раціональних чисел

Хід урока

Діти, всі свої хвости підтягнути до 25 травня. Потім нічого перевіряти не буду.
1. Відкриваємо зошит, записуємо число, ...
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ADTPKdRg5Zs
3. Д/з повторити с.361, 362, № 1296(8)
            

21 травня

Розв’язування вправ на ділення звичайних дробів. 

Хід урока

Діти, всі свої хвости підтягнути до 25 травня. Потім нічого перевіряти не буду.
1. Відкриваємо зошит, записуємо число, ...
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=IcIzHAO9WCM
3. Д/з повторити с.147, № 1319, 1320 

19 травня

Роз'вязування вправ на додавання та віднімання звичайних дробів

Хід урока

Діти, ми з вами починаємо повторювати курс математики 6 класу. Я на блозі кожного класу виклала таблицю з оцінками. Зайдіть та подивіться. Там де пусті клітинки вам необхідно повернутися до цих уроків та виконати перевірочні роботи у робочому зошиті. Не надсилайте на листках. Підтягніть свої хвости, щоб я могла поставити тематичні оцінки, а ви отримали вчасно табелі за 6 клас та без 2к.

1. Відкриваємо зошит, записуємо число, ...
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=cFa0-yzgZyE
3. У зошит записати задачі та приклади на порівняння
4. Д/з повторити с.146, 147, № 1296 (1, 6)


18 травня

                                                      Контрольна робота
 "Паралельні і перпендикулярні прямі. Координатна площина. Графіки"

Хід урока

1. Відкриваємо зошит, записуємо число, контрольна робота, варіант
2. Текст завдань можно писати коротко. Там де багато тексту, тописати не треба. В 3 завданні графік малювати не треба.
3. Роботу відправити 18 травня до 20.00
текст контрольної роботи знаходиться за цим посиланням

15 травня

Розв'язування вправ

 Хід урока

18 травня будемо писати к.р. з теми "Координатна площина"
1. Повторити п.43-46 
2. Виконати роботу над помилками 
3. Д/з повторити п.43-46, № 1346, 1350
                         
14травня

Роз'вязування вправ

Хід урока

1. Повторити п.43-46 
2. Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/koordinatna-ploschina-6643.html, мені надіслати розв'язки до 18.00 сьогодні
3. Д/з повторити п.43-46, с.360 № 9, 10,11

12 травня

Графики

Хід урока

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=dY74e0dn2Ks
2. У зошит записуємо усі задачі, які пояснює вчитель на уроці. Графіки креслити не потрібно.Ви їх використовуєте для роз'вязування задач.
3. Д/з п. 46, № 1285,1288

8 травня

Побудова геометричних фігур на координатній площин

Хід урока

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XX1DY0x9HEI
2. У зошит записуємо усі задачі, які пояснює вчитель на уроці. Малюнки робимо за допомогою лінійки та олівця. 
    Всі надписи робимо ручкою. Точки перетину прямих чи відрізків можно позначати кольоровим олівцем крім 
    червоного.
3. Д/з п. 45, № 1261, 1267, 1273


7 травня

Координатна площина. Знаходження координат точок та побудова точок на координатній площині

Хід урока

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Lygxae4Gqk8
2. У зошит записуємо усі задачі, які пояснює вчитель на уроці. Малюнки робимо за допомогою лінійки та олівця. 
    Всі надписи робимо ручкою. Точки перетину прямих чи відрізків можно позначати кольоровим олівцем крім 
    червоного.
3. Д/з п. 45, № 1254, 1256, 1258

5 травня

 Побудова перпендикулярних та паралельних прямих за допомогою косинця та лінійки

Хід урока

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=YyzkDxtsuSI
2. У зошит робимо побудови паралельних та перпендикулярних прямих так як показує вчитель на уроці та записуємо 
    за ним відповідні записи
3. Д/з п. 43 - 44, № 1213, 1214, 1239

 4 травня

Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі

Тематична оцінка з теми "Рівняння" буде складатись із 2х оцінок, а саме 1 за задачу, яку треба було надіслати та к.р. за 30 квітня. Сьогодні до кінця дня перевірю 2 варіант.

Хід урока

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=0trVTvlmkvc
2. У зошит записати задачу, яку пояснює вчитель на 14.43 хв., малюнок робимо обов'язково
3. Д/з п.43 - 44, № 1224  малюнок робимо 1 раз, а умову коротко записуємо 2 рази. До одного малюнка 2 задачі


30 квітня

Контрольна робота з теми "Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь"

Хід уроку

1. Відкриваємо зошит, записуємо число, к.р, № варіанта
2. Текст завдання пишемо, розв'язувати починаємо з нового рядка
3. Усі обчислення повинні бути в зошиті
4. Роботу надіслати до кінця четверга 30 квітня

    ВАРІАНТ І
                                                                                                   
1. Знайдіть корінь рівняння:  4х -11 = 2х+13

2. Знайдіть число протилежне кореню рівняння:  9х - 7 = 6х + 14

3. Розв’яжіть рівняння :   0,6 (2y – 11) = 0,4 (y - 7) – 7, 48

4. Одне число в 1,5 рази менше від другого. Якщо до першого числа додати 3,7, а від другого відняти 5,3, то одержимо однокові результати. Знайдіть ці числа.

5. Знайдіть корені рівняння: (12у + 18) (1,6 – 0,2у) = 0

6. За три дні туристи пройшли 48 км. За другий день вони пройшли 60% відстані, пройденої за перший день, а  за третій -  4/5 відстані, пройденої за перший день. Скільки кілометрів проходили туристи кожного дня.                               

                                                                             ВАРІАНТ ІІ
                                                                                                   
1. Знайдіть корінь рівняння:  5х -18 = 2х+30

2. Знайдіть число протилежне кореню рівняння:  11х - 9 = 4х + 19

3. Розв’яжіть рівняння :   0,7 (2y – 5) = 0,4 (y-3) – 1, 16

4. Одне число в 3 рази більше від другого. Якщо від першого числа відняти 1,8, а до другого додати 0,6, то одержимо однакові результати. Знайдіть ці числа.

5. Знайдіть корені рівняння: (14у + 21) (1,8 – 0,3у) = 0

6. За три тижні відремонтували 69 км. За перший тиждень відремонтували 3/5 дороги, відремонтованої за третій тиждень, а за другий - 70% дороги, відремонтованої за третій тиждень. Скільки кілометрів дороги ремонтували кожного тижня?


УВАГА! Нагадую, що сьогодні 29 квітня до кінця дня мені треба надіслати  розв'язок задачі, яку треба було виконати самостійно з відео  урока за 27 квітня. Завтра з ранку буду перевіряти. Фотографуйте роботи чітко. Дуже важко перевіряти. Зошит кладіть правильно.

28квітня

Розв′язування задач геометричного змісту

ХІД УРОКУ

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=zss-0x77i88
2. У зошит записати всі задачі, які пояснює вчитель.
3. Д/з № 1170, 1175, підготуватися до к.р. з теми "Рівняння. Розв'язування задач за допомогою        рівнянь"


27 квітня

Розв′язування задач на відсотки

ХІД УРОКУ

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=497HwZU-yBk
2. У зошит записати всі задачі, які пояснює вчитель.
3. Д/з № 1185, задача з відео 23.26 хв.
4. Мені надіслати до четверга лише розв'язок задачі, яку треба виконати самостійно з відео




1. Завантажте Google Chrome
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com).  До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код ekdafnx
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: celen1969l@gmail.com

Математика 6-А, 6-Б

Ціленко О.П.
Код класу
ekdafnx
Вибрати тему
Завантажити фотографію





Напишіть будь ласка, хто не має можливості працювати в класрумі на електронну пошту.

Шановні здобувачі освіти та батьки. Усі перевірочні роботи з математики за час карантина це два теста та контрольна робота з теми "Множення та ділення раціональних чисел". За цими трьома оцінками я буду виставляти тематичну, тому у кого нема 3х оцінок, то надішліть роботи з розв'язками мені за адресою celen1969l@gmail.com

24.04.2020

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ВИДУ "БУЛО – СТАЛО"

ХІД УРОКУ

1. Переглянути відео https://www.unian.ua/uroki-onlayn/6-klass/matematika-7/509-14-aprelya-6-klass-matematika-reshenie-zadach-vida-bylo-stalo.html
2. У зошит записати всі задачі, які пояснює вчитель.
3. Д/з № 1183, 1189
4. Діти, зошити з д/з присилати не треба.

23.04.2020

Розв′язування задач на рух

ХІД УРОКУ

1. Переглянути відео https://classroom.google.com/u/1/w/NTMzMzUzMTA1Njda/tc/OTMwMDk1MDUzOTRa
2. У зошит записати всі задачі, які пояснює вчитель.
3. Д/з № 118О, 1193






1 комментарий:

  1. Мещенинець12:08
    може я в школі дам черговому мої зошити .Він передасть вам. Ви перевірете зошит . І оціннку в таблицю можу хоч зараз я близько живу біля школи 2 шаги я я там

    ОтветитьУдалить