Усі завдання виконуйте в Classroom.
Спочатку опрацюйте поданий нижче матеріал. Перегляньте уважно відео.
1. Зайти в аккаунт google.
2. В сервісах google (справа вгорі дев'ять точок) відкрити Клас (Classroom).
3. Справа вгорі натиснути на + та вибрати "Присоединиться к курсу".
4. Введіть код курсу, який вам надано.
5. Після підключення до курсу виберіть вкладку "ЗАДАНИЯ".
6. Виберіть відповідне завдання та опрацюйте матеріали.
7. Роботу можна здати за допомогою кнопки "+ Добавить или создать".
8. Вибрати варіант здачі відповіді та натиснути "СДАТЬ".
9. Якщо виникають питання, то їх можна задавати в коментарях під завданням.
відео
Таблиця успішності
Домашнє завдання
23.04.20 р. Числівник. Відмінювання. У робочих зошитах провідміняйте числівники: троє; три четвертих, вісімсот сорок дев'ять. Фото надішліть мені.
29.04.20. Узгодження числівників з іменниками. Перегляньте відео. Запишіть у довідничок необхідні відомості ( це надсилати не треба). Опрацюйте матеріал підручника ( С. 181-182), виконайте в зошиті вправи 487, 489. Фото надішліть мені. Завдання виконати до 30.04. відео
30.04. Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі.
Шановні учні опрацюйте відео, необхідні відомості запишіть у довідничок ( це надсилати не траба). Напишіть оголошення, використовуючи числівники. Фото цієї роботи надішліть мені. Числівник Позначення часу . Матеріал підручника ( С. 180).
ЗРАЗОК ОГОЛОШЕННЯ
Шановні учні, перегляньте відео, необхідні відомості запишіть в особистий довідничок. Домашнє завдання у відео не виконуйте. Вмконайте письмово вправу 506, С. 193
( підручник). Опрацюйте параграфи 60, 61 підручника..Фото надішліть мені.
займенник
До 20 травня. Напишіть у зошитах твір із елементами роздуму на тему: " "Що я роблю для здійснення своєї мрії". Фото творів надішліть мені.
Перегляньте відео "Відмінювання займенників". Необхідні відомості запишіть у довідник.
Спочатку опрацюйте поданий нижче матеріал. Перегляньте уважно відео.
1. Зайти в аккаунт google.
2. В сервісах google (справа вгорі дев'ять точок) відкрити Клас (Classroom).
3. Справа вгорі натиснути на + та вибрати "Присоединиться к курсу".
4. Введіть код курсу, який вам надано.
5. Після підключення до курсу виберіть вкладку "ЗАДАНИЯ".
6. Виберіть відповідне завдання та опрацюйте матеріали.
7. Роботу можна здати за допомогою кнопки "+ Добавить или создать".
8. Вибрати варіант здачі відповіді та натиснути "СДАТЬ".
9. Якщо виникають питання, то їх можна задавати в коментарях під завданням.
відео
Таблиця успішності
Домашнє завдання
23.04.20 р. Числівник. Відмінювання. У робочих зошитах провідміняйте числівники: троє; три четвертих, вісімсот сорок дев'ять. Фото надішліть мені.
29.04.20. Узгодження числівників з іменниками. Перегляньте відео. Запишіть у довідничок необхідні відомості ( це надсилати не треба). Опрацюйте матеріал підручника ( С. 181-182), виконайте в зошиті вправи 487, 489. Фото надішліть мені. Завдання виконати до 30.04. відео
30.04. Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі.
Шановні учні опрацюйте відео, необхідні відомості запишіть у довідничок ( це надсилати не траба). Напишіть оголошення, використовуючи числівники. Фото цієї роботи надішліть мені. Числівник Позначення часу . Матеріал підручника ( С. 180).
ЗРАЗОК ОГОЛОШЕННЯ
Оголошення. ( усі числівники пишете словами).
До уваги батьків!
30.09.2014 року о 18-00 відбудуться батьківські збори. Місце проведення – приміщення 3 – А класу. Явка усіх батьків бажана.
07.05.20. Тема. Узагальнення й
систематизація вивченого з теми «Числівник». Підготуйтесь до контрольної роботи: опрацюйте параграфи ( 52-57 підручник), виконайте усно тести ( С. 186-187).
Мені надсилати нічого не потрібно.
13.05.20. Тема. Контрольна робота. Числівник як частина мови. Виконайте тест на проекті " На урок" Контрольна Код доступу 189502 ( термін до 13, виконуйте краще 12 травня).
До 14.05.20. Тема. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.Розряди займенників за значенням: особові, зворотний,присвійні, вказівні; питальні й відносні; заперечні; означальні й неозначені (ознайомлення). Шановні учні, перегляньте відео, необхідні відомості запишіть в особистий довідничок. Домашнє завдання у відео не виконуйте. Вмконайте письмово вправу 506, С. 193
( підручник). Опрацюйте параграфи 60, 61 підручника..Фото надішліть мені.
займенник
До 20 травня. Напишіть у зошитах твір із елементами роздуму на тему: " "Що я роблю для здійснення своєї мрії". Фото творів надішліть мені.
Перегляньте відео "Відмінювання займенників". Необхідні відомості запишіть у довідник.
відмінювання відмінювання
До 21 травня. Напишіть твір: "Що я роблю для здійснення своєї мрії". Фото творів надішліть мені.
До 27.05.20. Тема. Узагальнення й систематизація вивченого. Контрольна робота. Займенник. Повторіть матеріал підручника ( С. 190 - 210), виконайте усно тести ( С. 214-215), перегляньте відео, виконайте контрольну роботу - "На урок". тест Код доступу 3603786
відео
До вересня повторіть матеріал 6 класу ( відео). відео відео відео. Успіхів! Бережіть себе!
Додаткова контрольна робота. Займенник.
Код доступу 3845616 тест
До 21 травня. Напишіть твір: "Що я роблю для здійснення своєї мрії". Фото творів надішліть мені.
До 27.05.20. Тема. Узагальнення й систематизація вивченого. Контрольна робота. Займенник. Повторіть матеріал підручника ( С. 190 - 210), виконайте усно тести ( С. 214-215), перегляньте відео, виконайте контрольну роботу - "На урок". тест Код доступу 3603786
відео
До вересня повторіть матеріал 6 класу ( відео). відео відео відео. Успіхів! Бережіть себе!
Додаткова контрольна робота. Займенник.
Код доступу 3845616 тест
Комментариев нет:
Отправить комментарий