ІСТОРІЯ

УВАГА! 

Річна оцінка по навчальним предметам буде складатися з оцінки за 1 семестр, оцінки за 2 семестр, яка виставляється за період до 12.03 та підсумкової оцінки з дистанційного навчання. Середній бал за трьома параметрами і є річною.

Якщо немає змоги надсилати роботи електронною поштою, можете надати свої роботи в зошиті або на інших паперових носіях, залишивши їх у чергового школи з 25.05 по 29.05 з 9.00 до 12.00.

Також у період до 15.06 можна доздати або перездати ту чи іншу тему.


Якщо з якоїсь причини учень буде не атестований,учитель складає для нього індивідуальний план на літо і у вересні приймає залік.
________________________________________________________________________________

Код кімнати у Google Classroom: qe54kqr

1. Завантажте браузер Google Chrome
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com).  До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код qe54kqr
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: natachansereda@gmail.com
_________________________________________________________________________________

НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ТУТ

Код учня
І семестр
Тема 1
Тема 2 ДО
Тема 3 ДО
Тема 4 ДО
Дист освіта
ІІ семестр
Річна





1
Б6
7
7
0
8
8
5
6
6





2
В3
8
8
8
5
0
4
6
7





3
В1
9
10
5
8
9
7
9
9





4
Г4
6
6
8
0
0
3
5
6





5
Д7
10
10
10
10
12
11
11
11





6
Ф7
9
10
10
11
12
11
11
10





7
Є0
5
5
0
5
6
4
4
5





8
Ю5
10
11
11
11
12
11
11
11





9
З1
11
11
11
10
11
11
11
11





10
Ж0
5
6
0
0
8
3
5
5





11
І5
9
10
0
11
0
4
7
8





12
К2
8
9
7
9
10
9
9
9





13
К5
7
9
8
8
8
8
8
8





14
К6
7
8
10
9
10
10
9
8





15
Л4
6
4
0
6
5
4
4
5





16
К9
8
10
9
10
9
9
9
9





17
П9
10
10
0
9
10
6
8
9





18
И5
6
6
7
8
10
8
7
7





19
Я2
7
7
9
9
9
9
8
8





20
Ч1
8
10
10
9
8
9
9
9





21
Р5
8
8
0
3
0
2
5
6





22
А2
9
10
9
10
9
9
9
9





23
С7
8
8
0
9
12
7
7
8





24
С6
5
5
4
8
9
7
6
6





25
С1
7
9
11
11
12
11
10
9





26
Ф2
9
10
11
11
11
11
11
10





27
У1
6
5
5
8
11
8
7
7





28
М3
7
6
6
9
10
8
7
7






УРОК 27.05.2020

Тема уроку: "Цивілізаційні взаємодії"

Ознайомтесь зі змістом параграфів 57-58 підручника Щупака
За бажанням виконайте деякі завдання, надсилати відповіді НЕ треба


УРОК 25.05.2020

Тема уроку: "Як жили предки українського народу - слов'яни"

1) Заповніть тест-форму ТУТ
2) Прочитайте параграф 56 підручника Щупака
3) Запишіть в зошит (конспект НЕ надсилати):

Археологічні культури слов'ян-праукраїнців:
Зарубинецька (ІІ ст. до н.е.-ІІ ст. н.е.), венеди, відкрив археолог Вікентій Хвойко у 1899 р., назва від с.Зарубинці, сусіди-сармати (іраномовні), Залізний вік.
Черняхівська (ІІ-V ст.), анти і склавіни, відкрив археолог Вікентій Хвойко у 1900 р., нава від с.Черняхів, сусіди-остготи і вестготи (германці), вторгнення гунів у ІV ст.
Київська (ІІІ-V ст.), анти, виокремив археолог Валентин Даниленко, 482 р. - заснування м.Києва.

УРОК 20.05.2020

Тема уроку: "Анти і склавіни на теренах України. Суспільне та господарське життя і духовний світ"

1) Прочитайте параграф 55 підручника Щупака
2) Перегляньте відео, запишіть імена богів (надсилати НЕ треба)
3) У понеділок буде остання тест-форма по слов'янам


4) За бажанням перегляньте вид типового слов'янського селища і відео про чарівних  істот української міфології




УРОК 18.05.2020

Тема уроку: "Походження й розселення давніх слов'ян"

1) Перегляньте відео

2) Прочитайте параграф 54 підручника Щупака
3) Випишіть поняття: слов'яни, венеди, автохтони, Велике розселення слов'ян (надсилати конспект НЕ треба)

УРОК 13.05.2020

Тема уроку: "Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії"

1) Перегляньте телеурок

2) Прочитайте параграф 53 підручника Щупака
Випишіть поняття, дати, імена (конспект НЕ надсилати)
3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 674247

УРОК 06.05.2020

Тема уроку: "Кризові явища в Римській імперії"

1) Переглянути телеурок
2) Протягом перегляду випишіть імена імператорів і особливості їх правління

3) Параграф 52 підручника Щупака

Увага! Ті, хто пройшов тест-форму сьогодні до 12:40, пройдіть ще раз, так як не збереглись прізвища. 4 травня.

УРОК 04.05.2020

Тема уроку: "Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії"

1) Перегляньте відео:

2) Перегляньте параграф 51 підручника Щупака
3) Заповніть тест-форму ТУТ


УРОК 29.04.2020

Тема уроку: "Культура Давнього Риму"

1) Перегляньте відео "Культура Римської імперії":

2) Заповніть тест-форму ТУТ

Для допитливих: 
Віртуальна екскурсія сучасним і давнім Римом
      В італійському місті Помпеї є музей під відкритим небом. Давня архітектура тут зберіглась завдяки шару попелу, що вивільнився під час вивердження вулкану Везувій 24 серпня 79 року нашої ери. Тоді попелом вкрилися два міста: Помпеї та Геркуланум.
      "Останній день Помпеї" - трагічний, неочікуваний, несподіваний кінець.
Віртуальна екскурсія будинками міста Помпеї



УРОК 27.04.2020

Тема уроку: "Повсякденне життя в римських містах. Римське право"

1) Переглянути телеурок ТУТ
2) Опрацювати параграф 49 підручника Щупака
3) Завдання практичної:
- Випишіть поняття "Римське право".
- Чи все населення Риму було рівним перед законом і могло захистити свої права?





УРОК 22.04.2020

Тема уроку: "Римська імперія. Октавіан Август"

1) Телеурок сьогодні об 11:15
2) Відео
3) Параграф 48 підручника Щупака
Виписати поняття: принцепс, принципат, преторіанці, прокуратори.
Запишіть 2 речення: 1. Другий тріумвірат (43 - 27 р. до н.е.) - союз трьох полководців: Марк Антоній, Марк Емілій Лепід, Гай Юлій Цезар Октавіан.
2. Октавіан Август - перший імператор Римської імперії (27 р. до н.е. - 14 р. н.е.).

Вправа для перевірки знань ТУТ
Виконайте один з тестів ТУТ, код доступу: 246989 або 912603



УРОК 15.04.2020

Тема уроку: "Республіканські реформи. Диктатура Цезаря"

1) Телеурок
2) Параграф 47 підручника Щупака
3) Конспект вчителя
1. Випишіть поняття: гладіатор, громадянська війна, імператор - володар великої держави з підкореними територіями, тріумф, популяри. оптимати.
2. Випишіть значення крилатих висловів: "Жереб кинуто", "перейти Рубікон", Memento mori, "І ти, Брут?!", "Прийшов, побачив, переміг (Veni, vidi, vici)".
3. Випишіть дати (складіть хронологічну таблицю).
4) Вправа для перевірки знань ТУТ

Для допитливих: параграфи 46-47 підручника Бандровського
Повстання Спартака


УРОК 13.04.2020

Тема уроку: "Військова експансія Риму"

1) Перегляньте телеурок
2) Опрацюйте параграф 46 підручника Щупака
3) Розгляньте карти 15-16 атласу
4) Випишіть поняття: експансія, правило (принцип) "поділяй і владарюй", Тарентська війна, пуни, Пунічні війни, провінція, легіон.
Визначте наслідки Пунічних війн і причини перемоги римлян. Хто такі Ганнібал і Сципіон?
Дізнайтесь про історії походження і випишіть значення крилатих висловів: "Піррова перемога", "Ганнібал біля воріт", "Карфаген повинен бути зруйнований".

Для допитливих: ВЕЕ


УРОК 08.04.2020

Тема уроку: "Римська республіка в V-І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади"

1) Телеурок офлайн
2) Параграф 44-45 пункт 3 підручника Щупака
Конспект за планом:
1. Випишіть поняття: республіка, форум, закони ХІІ таблиць.
2. Соціальний устрій (групи населення). Результати боротьби плебеїв з патриціями (с. 169).
3. Оргізація влади в Римській республіці (с. 169).
3) Високий рівень за бажанням: виконайте завдання ІІІ.1 с. 170 (задайте 7 різних питань однокласникам).


УРОК 06.04.2020

Повторення та узагальнення з теми: "Давня Греція"

Узазальнюючий тест код доступу 153585
Відео для допитливих
Мультик для допитливих

Тема уроку нового розділу: "Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима"

Скласти конспект за планом на основі телеурока та тексту підручника
План:
1)Географічне розташування, походження назви Італія
2)Найдавніші племена та заняття населення
3)Царський період 21 квітня 753-509 рр. до н.е. Коли і хто заснував Рим? Як звали останнього царя?
4)Римське суспільство
5)Організація влади
Телеурок
Відео
Підручник Щупака параграф 44 (пункти 1-2)
Для допитливих легенда на с. 207 Бандровського



УРОК 25.03.2020

Тема уроку: "Культура елліністичної доби"

1)Відео
2)Конспект
Конспект прочитати, виділене записати
3)Підручник Бандровського параграф 40
4)Виконайте до 3 квітня тест на платформі НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join, код доступу 369434

Це цікаво! Додаткові матеріали для допитливих:
7 чудес світу
Мультик "Оля, Коля і Архімед"


УРОК 23.03.2020

Тема уроку: "Підкорення Греції Філіпом ІІ. Александр Македонський"

1)Опрацювати параграф 40-41 Щупака
Параграф 37-39 Бандровського
2)Відео:
3)Скласти конспект за планом, фото переслати: natachansereda@gmail.com
ПЛАН:
1.Причини піднесення Македонії і перемог Філіпа ІІ
2.Наслідки битви біля Херонеї
3.Східний похід Александра Македонського: битви і причини перемог
4.Причини занепаду Македонії
4)Виконайте до 3 квітня тест на платформі НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join, код доступу 643570 

1 комментарий: